Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Isa - 26 mars 2008 14:10

Våren närmar sig och detsamma gör projektredovisningen för min anställning. Knepar och knåpar med pappar, foton och hemsidan för att få ordning på allt vi gjort. Är riktigt nöjd hittils och ska även hinna med en meningsfullfritidskväll till och hästkunskapskurs innan sista maj.


Lite bilde och sånt hittar ni här www.fly.to/lurf, gratissida så det är tyvärr rätt mkt reklam på den. Klicka på Tema häst och Hästskola.


www.korthuset.se rekommenderas å de varmaste. Har kronglat med mig idag för jag upptäckte inte att jag hade ofullständiga uppgifter i min profil men när jag fick ordning på det så fungerade det lite flott som alltid.


Igår kväll skejtade jag ut med vovvarna på kvällsrundan. Tog svängen förbi stallet, där Diva var upprörd över att hennes skyddsling hade gått in före henne. Sedan vidare bort till lilla bron och ner på isen. Föret var toppen, sikten destå sämre... Mörkt och trasig pannlampa. Hundarna verkade dock se och hej vad det gick. Tog svängen runt näsetsholme och bort till rastkojan nedanför Anills kvarter och sedan hem igen. Glada och nöjda vovvar =).


/ Isa

Av Isa - 26 mars 2008 14:06

Ibland måste man stoppa för att svalka sig ;0).


En välkommen paus för dogsen och Isa lyssna på The show tonight och kom fram till att den också är jäkligt bra!


// Isa

Av Isa - 26 mars 2008 13:58

Aoooo ibland är jag på så dåkligt humör. PMS? Hormoner? Jag vet inte men en del dagar är bara allt pissigt. Humör, tålamod och tankeverksamhet är på botten.


Körde alla metoder jag kunde komma på igår för att bota det


Metoder mot tjursjukan:

* Ring mamma

* Drick massor av vatten

* Ta hunden (arna) och skidorna och tokåk två rundor med Johnozzi i lurarna på hög nivå. Summerbreeze *tips*.  De spelar i Umeå i helgen för er som är där.

* Ring en go vän

*Handla godis, betoning på choklad. Prata gärna i telefon under tiden och surra med både kassörskan och i telefonen samtidigt. Det blir muntert ;0)


Tadaaaa glad igen! =)


Helt slut efter att ha garvat via telefon och MSN med några goa vänner och bekanta. Kröp ner i soffan, slaktade det sista av godispåsen och följde LOST avsnittet och sedan tidigt i säng. Hundarna deckade efter skidorna så de var nog också nöjda.


/ Isa



Ovido - Quiz & Flashcards