Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Isa - 23 mars 2008 22:08

Inspiererad av LS tog jag detta test:


http://www.barnensbokklubb.se/bbk2/boknordstestet/


Skojsigt!


Jag blev 59% boknörd ;0)


// Isa

Av Isa - 23 mars 2008 21:44

Påsk är roligt. Mycket socialt och dessutom bra väder =)


Korvgrillning, solnjutare och tolksväng med ÅL och JN igår. Skoj! Sen käk, surr och spådomar med EA och hennes lejonkompis L. Tackar för trevlig afton och Kurt Nilsen bekantskapen! Hallelujah!


Idag har jag, Leia, the dogs och LS tagit en promenad i solen. Hämtade glad Spiro som jag saknat efter en dag. Huuuhaaa vad hemskt mycket jag kommer sakna honom när jag åker till utlandet..


Provade nya skotern nedanför borgen och efter lite meck och övertalning så var både Spiro och Zorro med ;0)


Släktmiddag med snart berömda köttfärslimpan och svampsåsen av alla svampsåser =)


// Isa

Imorgon ska jag upp i ottan och spåra med vovven!


Ovido - Quiz & Flashcards