Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Isa - 18 mars 2008 21:28

Hmm var på föreläsning från Idrottslyftet ikväll och det var inspirerande och skoj. Hoppas jag får iväg ett gäng till unga ledarkursen i Hemavan! Det vore nog roligt för dem! Vi har så många duktiga hästtjejer på stallet att jag stolt kunde skicka iväg varenda en av dem.


Fick goda karameller där också. Antagligen döden för tänderna men vadå jag tyckte synd om mig själv och åt några... Sög i mig dem så gott jag kunde. Någon slags Engelsk hård lakrits variant som var mumma för mina smaklökar. "Swiggels Matlow" hette de på papperet.. Undra just var man kan hitta mer sådana, någon som vet?


AL_2 Klart alla som äääääääääääääääääääääälskar hästar måste komma och hälsa på! Tokrolig tjej =) Måndag och torsdagsförmiddagar är bäst!


// Isa

Av Isa - 18 mars 2008 21:18

Jojo, men inte vill man då höra detta med en borr i käften... "Jag kan ju inte vara 100% säker på vad det är. Det verkar var en spricka men näää det vete rackarn... 50% säker kan man ju vara..."  Grina... Sluta med det där sa jag.. Eller mer "schhhlllyytaa meeee dr... " Eftersom hela munnen var full med metallgrejer, spottsugapparater och borr... "Du ger mig tandläkarskräck juh", jag är ju vanligtvis rätt ok med att de lagar och fixar tandställning och skit som man haft... Hmm tydligen var mitt hål (som inte var något hål utan en spricka orskat av att jag var tandpressare på natten fast jag inte är det och varken har spända käkar eller huvudvärk som man tydligen ska ha...) tandläkarskräck i sig. Något odefinierat som man inte hittar orsaken till.. Aaaaaaaa.. Nu är halva tanden väck och fult fult och jag hoppas bara det slutar göra ont och ila.. Vill inge mer.. Har hållit på med detta i ett år nu.. Detta var 4e eller 5e gången för samma onda iiiiilkänsla. Fungerar inte att åka skoter eller galoppa med häst och skratta för mycket för då gör det aj aj ont... Men förragången hade jag tydligen ont på ett annat ställe fast jag tyckte då inte det men men.. Nu har jag bitit på träpinnar och konstaterat att det gör skitont och nu ska det vara lagat.. Hoppas hoppas.... Känns inte bra nu i alla fall. Ger det någon vecka sen blir det att boka om. Griiiiina dumma tand..


Buhuuu


// Isa

Förresten så har jag knåpat klart ett till kollage, åh det är skoj med bilder. Nu måste jag bara hitta en lämplig plats så matbordet blir ledigt igen! 

Ovido - Quiz & Flashcards