Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Isa - 17 mars 2008 21:11

Haha läste på Lindas blogg (http://linda1979.blogg.se/) om vad Roberto skrattar ihjäl sig åt.. "Pillesnas i vas"...


Min design sträcker sig inte till glasbruk och... men sånt här kan jag knåpa ihop:


// Isa

Av Isa - 17 mars 2008 20:53

Har ju köpt ny dator och då har man allt som man ska ha på fel dator och så måste man koppla in externa CD brännarn för att få över datan till den nya eftersom den gamla inte hade någon inbyggd CD eller DVD brännar... Det här med punkt och kommatecken har aldrig varit min starkaste sida...


Nåväl jag har alltid haft platsprist (10Gb tidigare) och min vana trogen avinstallerar jag allt som jag inte tror jag ska behöva.. Ida avinstallerade jag tillfälligt ljudet så allt min fina Lenovo sa var "=¤)=!(=%(=!¤ " ungefär samma som Isa vid det tillfället... Fast Lenovon verkar haka på  Mercan för när jag stängde av den och lät den vila lite och sedan startade igång den sakta och försiktigt så funegrade allt igen. Samma med Mercan men detta med det elektriska och snösladdningen skrämmer mig lite så kanske måste hon nog besöka världens bästa mack lite trots att de skattar åt na. Värme vore ju i och för sig också trevligt men den där toppen är kanske inte som den ska..


Jag vill ha cholkad.. Jahar ingen.. ska dessutom till tandläkarn i morgon i ottan. Blä vem vill stiga upp extra tidigt för att gå till tandläkaren och laga ett hål. Dessutom är det 4e försöket och jag har betalt det för 1 år sedan men det blir ingen ordning på det. Morr morr..


// Isa




Av Isa - 17 mars 2008 20:28

Ingen vinst på vinlotteriet igår, men gooooa kakor hos AL_2 blev det. Svag, så svag för allt med choklad!


Nu är det snart påsk! Hoppas många rara och galna vänner kommer hem och man hitter träffa dem lite ! JA HL på msn:en bekräftade just hemresa! Kanon ,0) Kanske ÅL också?


Ridlektioner och hoppning idag! Jätteduktiga hästar !


Nu lyssnar jag på finlåten "Family values" av Johnossi.. Skivsamling 2:4 tror jag bestämt, fin samling ;0)


// Isa

Visste ni förresten att för mycket kakor och för lite motion leder till ohälsa i samband med studsmattor...

Ovido - Quiz & Flashcards