Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Isa - 25 mars 2008 18:38

Spiro har fått tillfälligt sällskap av Lennox. Spiro tar det med ro men grannkatten var mer nyfiken på vad det var för rävliknande vovve som hälsade på ;0)


Närmare, närmare, närmare smög katten...


/ Isa

Av Isa - 25 mars 2008 18:30


Nöjd över min mobil ;0)


Ringa med - Ja

Bra täckning och 3G - Ja

Betalkort - Ja

Operatörsfri - Ja

Mp3 spelare - Ja

Kamera 2 pixlars - Ja

Minneskorts plats 4 GB inkl UBS minnes möjlighet- Ja


Det enda jag söker nu är att man kan koppla ihop den med ett headset som är hopvikbart och nackstödsvariant på hörlurarna... Finns det? Hmm inte enligt Nokias hemsida till min modell. Jag vill inte ha bluetooth för då måste man ju ladda hörluren också och dessutom fungerar inte radion utan sladd.. Hmm undra om det finns någon adapter som förvandlar mitt Clas ohlsson headset som är rätt sort till nokiakompatibelt... Fel koppling på den som det är nu..


En härligt solig dag igen som både folk och hästarna verkade njuda av ;0) 


 

// Isa

Ovido - Quiz & Flashcards