Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Isa - 20 februari 2008 20:55

Lång dag men det mesta gick bra. Visserligen ett träd som skrapa av en an ryttarna men det ledde mest till en massa garv =) Lite skalbagge på rygg känsla där.


Papper papper papper...


Sväng förbi hundkällaren.  Go ben till Spiro och dyrmaten 503 kr för 40 kg Eukanuba Large breed, sucka..


Försökte övertala HS och LS om nyttan med godis en onsdagkväll men icke de var så motståndskraftiga så.. Lånade Joyce och koppla båda hundanra framför sparken och tänkte - Bilisten - Ostkrokar.. Men när jag var där så tänkte jag. Lika bra att lämna igen det här paketet ändå som jag släpade med mig i fall jag orkade sparka till OK. På ok tänkte jag att jag tränar vovven att platsa utan koppel och skyndar mig in och sedan snabbt ut igen... Kan ju köpa ostkrokar på bilisten. När jag var på bilisten tänkte jag. Jag orkar inte binda fast hundarna igen och tjorva med linor och allt så jag sparkar hem.. Nu ska jag se LOST utan ostkrokar =/


// Isa

saknar http://sprakmy.files.wordpress.com/2007/10/ostkrokar.jpg 

Ovido - Quiz & Flashcards