Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Isa - 17 februari 2008 17:26

Skadad från barnsben eller något sånt antar jag..


Fyndar på tradera:

http://www.tradera.com/Spirou_nr_37_Dararnas_dal_VG_-auktion-57502413#pic


;0)


// Isa

Av Isa - 17 februari 2008 16:36

Aj aj nu är det slut på VM, synd. Tycker att det är sådan spännande tv underhållning! Ferry kommer bli en superb tv kommentator i framtiden, hoppas han inspirerar och tränar upp efterträdare på skidstadion i Storuman också! Ungefär som Björndahlen och Svendsen =)


Spåra idag igen med Pa BaZoSp och HS, glada vovvar !


Hs och jag skejtade runt 4 km spåret idag, blev trött för jag lånade ut min motorhund och körde med lilla röda spetsen...


Vad är det som gör att jag alltid vill vila innan jag ska gå på festligheter? Sista 15 min vill jag helst bara slappa och ta det lugnt allra best tvärsussa lite. Är det för att man ska fixa att vara social sen kanske? Det blir sådär att man skyndar sig massor först för att man ska hinna vila lite innan det är dags.


// Isa



Ovido - Quiz & Flashcards