Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Isa - 8 februari 2008 19:08

Ha ha efter att ha åkt skidor och tokgaloppera i djupsnö med en kluns bakom sig i snöret borde han bli trött tycker man. Nej, nej, hemma på gården gjorde han allt för att busa igång Joyce. Longerade sig själv runt, runt henne och sedan gjorde han tokrusningar a la greyhound!


Efter ett tag blev han bäl varm för då dök han ner i snön för att kyla ner sig antar jag =)


// Isa


PS. Nu har jag bakat Lavabrödet a la A. Ska rädda det ur ugnen nu och se om det smakar som det ska! Missade linfröet, tänkte ringa LS och fråga vad Boggan käka för något men jag kom på att hon inte är hemma i helgen DS

Av Isa - 8 februari 2008 19:05

Åh jag älskar vårvintern! Var ute i snön och solen idag och åkte skidor med Spiro, KL (hädanefter refererad till som  "Tant Karin") och Joyce. Blev skogsrundan idag och rullskidespåret, vilket är en stor övning i balansträning och koordination eftersom spåret är vindlande och inte särskillt brett. Skrattade högt flera gånger när jag stod på näsan ut i djupsnön, skrämde iväg alla älgar och fick inte se family 5 idag. En tjäderhöna flög i alla fall upp.

Ovido - Quiz & Flashcards