Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Isa - 18 februari 2008 22:30

har ni sett "Mordet på Jesse James"? Jag vill se den. Bra Pitt är både snygg och suverän i sina filmer.


Michael Clayton gissar jag att HT såg i helgen?  Hette den så? Med Clooney?


Listor (vad är det som gör att jag gillar dem så? här kommer en i alla fall)


Bästa film:

Nyckeln till frihet - alltid bäst, jag och fängelsfilmer?

Fight Club - humorn, känner ni ironin och humorn?

Dansa med vargar (tills äktenskapet...) -  vackra landskap


lite annat

Jag gillar Sahara hotnight listen to Wienna heter den nog... Sen måste ni lyssna på The boss med futurelåten.. känner mig träffad i att tänka för långt fram. Inte dumt att tänka på alla kyschor som finns ibland. De är ju klyschor för att de är sanna... Life is what you miss when you are bussy making other plans.. och "desperate needs calls for desperate aktions". Någonstans där emellan borde man befinna sig för balans ;0)


// Isa insomnia igen....... Kan någon släcka månen och dra ut sladden till hjärnan?



Av Isa - 18 februari 2008 20:12

Hästarna är klippor. både påtolkning, nybörjartur och lektioner idag.;0)


Isa e trött, fullmåne =/


Prison Break s02 e 07 la av efter ca 1 minut, dumma det är ju spännande!


 Fick höra idag att det varit så mycket folk på VM i Östersund att publiken packade ihop sig tätt, tätt. Så tätt att man inte ens kunde spotta u snusen =) Roligt med mycket folk på sådan evenemang!


// Isa

Ovido - Quiz & Flashcards