Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Isa - 14 februari 2008 20:16

Idag vilar vi och surfar... Träningsvärken i vänstervaden håller på att släppa. Det blåser ute. Jag är trött...  Fisken var god =)


Hittade mitt gamla examensarbete på nätet!

 http://66.102.9.104/search?q=cache:N4EUYzJrkHoJ:hippocampus.slu.se/bibliotek/dokument/Jeanette%2520Svensson,Isabell%2520Westman.pdf+%22Isabel+Westman%22&hl=sv&ct=clnk&cd=7&gl=se


VM.. Ingen medalj idag, rackarns. Måste kolla upp när det är nästa lopp. Dubbelt norskt i topp, de snackar pent och åk bra =). Hejja hejja svenskarna snart är det er tur, hoppas, hoppas.



// Isa

PS. Scrubs börjar 22.25 för den som gillar det ;0) DS

Av Isa - 14 februari 2008 16:54

Tjo!


Tur man inte läser så mycket "blaskor" har en aning om vad medierna ska mumsa i idag efter mixstafetten.


Själv tyckte jag det var spännande att se ända in till slutet med bronsmedaljen så svindlande nära! Sport när den är som bäst, spännande! Jag håller tummarna för att skidskyttarna skall få sina medaljer så man får glädjas med dem och skrattgråta med Pichler ;0). Med tanke på den otroliga framfarten som Ferry hade bådar det gott!  Hejja hejja!!!


// Isa

Av Isa - 14 februari 2008 16:39

Igår började det igen.

Försök inte ringa 21.00-22,00 på onsdagar.


En hektiskt dag idag med möte för nästa meningsfullfritidsplanering, kontakt med studieförbund, inrusning på statoil (Glada AL hade provat baka LAVAbrödet! Vi planerade på utveckla det med solrosfrön och nötter. Jag tror på´t !), förhandlingar på ICA och sen författande av inbjudan till partierna i kommunfullmäktige och lite annat folk. Sen iväg och hålla ridlektion och mata hästar.


Nu puttrar folieinlindade fisken i ugnen och jag provade hacka ner lite morötter och potatis som ska stekas runt paketet tänkte jag.. Vi får väl se. Paprikan och svampen lär väl brännas på 200 grader men men...


Nu ska jag se inspelade VM starten med damerna innan 18.15 då det är herrarnas!


// Isa

PS. Finns inte MP representerat i KF  ? DS

Ovido - Quiz & Flashcards