Alla inlägg den 24 april 2008

Av Isa - 24 april 2008 22:13

Tjo.

Ibland blir hjärnan överbelastad. Det första tecknet är att minnet försvinner, RK fick ringa och påminna mig om en lektion idag. MC och jag satt med papper upp till öronen som vanligt och jag hade helt raderat mina ena måsten för mina andra måsten... Ena redovisningen är då så gott som klar nu till ridsportförbundet och så är det VIF kvar sen då. Har bokat flyget till Stockholm idag. Ska på ett råsa hotell i Täby ;0) och hålla till på ett annat ställe. MC är kartläsaren så jag känner mig lugn!


Tänk er ett annat scenario... En husbil och tuff tuff runt i Europa med några goa vänner? Ja! Besöka Eiffeltornet som är 300 m högt, käka Italiensk mat, titta på spanska ridskolan trevligt!


Det andra som fallerar vid överbelastning är total avsaknad av simultankapacitet. Kan bara göra en sak i taget syndromet. VIlket är rätt jobbigt när man är van att göra flera. Ex köra häst, ha hunden fot, skriva mess och prata med tant K samtidigt ;0)... Igår när jag och HT pratade i telefonen och MSN a samtidigt och försökte komma på hur telefonen fungerade vis MSN så kortslöt hjärnan helt


Sen är det så ljust. Vaknade 05 i morse, lyssnade på Dennis Lehane "Svart Nåd" ett bra tag innan jag kunde gå in i drömlandet igen. Hade också akut vätskebrist eftersom det är torkatkött sässong just nu...


// ISA





Ovido - Quiz & Flashcards