Alla inlägg den 11 april 2008

Av Isa - 11 april 2008 20:05

Barnvagn sökes: 1 st

Frågor som får ställas kring detta : 0st.






************* PPppppppppppsssssssssssssssstttttttttttttttttt****
**********

************************** byskvallret skvalar***********************

***************







Okey okey då.. Tänkte om det fanns så man kunde fiffla ihop en skrinda... Vill eg. bara ha underredet och inte någon fancy sak bara 4 hjul som är vettiga och går att bygga upp en ram på.


// Isa

Av Isa - 11 april 2008 19:57

Skrev ett långt meddelande igår om hur mycket det är med det mesta nu men så hängde sig datorn och texten gick inte att rädda.. Kanske lika bra.


Folktandvården igen.. Laga laga aj aj.. åka hem.. aj aj fortfarande... jösses vad less jag blir på denna iiiiiilning som de hållit på laga i ett år nu, som jag betalat 2 grr för och i dag eg den 3e men då blev jag grinig så nu skulle de kolla upp om det verkligen stod rätt till.. Inge kul med kulor till sånt som inte är kul...  Fick höra en historia om kalla kulor här om dagen men den lämpar sig nog inte i detta forum. ;0)


Har haft 2 dogs i några dagar nu och det har gått bara bra även om L och jag är lite oensa ibland om hur långt kopplet ska vara. Spiro och Nitro hade dragkamp idag när jag följde med ut och tränade. PIP vid dirigeringen.. Gråta.. Fick köra "men hur blev det nu" i tååårdrypande röst, vänta ett tag och sedan efter några försök kom han iväg tyst, tog den och gjorde en slarvig avlämning men men ...  Man kan väl inte få allt så jag nöjde mig så.


Långpromenad med TantKarin idag också och 3 dogsen skötte sig fint. Har hälsat på Borgen och fixat med kläderna inför brölloppet. HM svek mitt förtroende med deras tidsplan och i kombination med tandilningen gjorde det mig på dåligt humör idag. men men plan B är rätt mycket fixad nu så det blir kul i morgon.


Roligt värre var att idag kom dressyrtaketet, muren och beg. bommarna till ridhuset! TJOHOO jättefina grejer och med lite målning blir det nog riktigt snyggt.


// Isa

PS. Ska någon se VARG på söndag? Jag tror den är bra! DS

Ovido - Quiz & Flashcards