Alla inlägg den 1 april 2008

Av Isa - 1 april 2008 22:46

Jodå det går att vara som hund och katt och vara vänner ;0)

Av Isa - 1 april 2008 22:24


Ätna Kakor: 0 st

Önskan att äta AJ kakor : 142 st.

Banan: 1 st.


Motion:

Pass 1 Enkel vända till Storuman där Anill (jösses vad många som heter LS!) var gullig och plocka upp mig. Möte i 2 h bara (?!) och jag och PR ska fixa lite sånt här http://www.gullmyrahinder.se/the_block~8.php bl.a. Finns de bara att köpa på ett ställe i Sverige? Hamnade i Australien när jag försökte hitta fler återförsäljare. De är bra men 495 st för en plastgrej kan jag tycka är lite... 


Pass 2 med HT i telefonen två rundor på parkgatan+ dummie med Spiros som inte sa pip och sprang som en blixt. Jätteduktig, fast avlämningarna är väl sådääääääär =/. Skulle spela in house fr jag promenerade den tiden, tryckte på rec men bandet tog slut. Arghhh.. Går det ingen repris på House? Tydligen kan man se nästa avsnitt redan nu men inte att man kan se förra avsnittet, som gick igår, idag...


Aprilskämt:

Antal :  0 st.

Klarade mig utan dem, hua tycker inte om denna dagen. Alla har rätt att luras och fara med osanning. Till och med nyheterna kan ju få tuppjuck en dag som denna. Bläää inte bra.. 


Dagens bästa:

Cykelbanan har börjat tina fram och joggare som stannar och ger beröm till duktiga vovven!


// Isa



Ovido - Quiz & Flashcards