Alla inlägg den 29 maj 2008

Av Isa - 29 maj 2008 20:48

Hej!


Väcktes strax före 8 av sommarhästhyrare.. Fixade med hemsidan som kronglat till det men nu fungerar det som de ska. Sommarhästfrågor besvaras här www.luspensryttarforening.se ...


Tandläkarbesök idag igen. De laga igen sitt uppborrade hål, ilningarna kvar och konstaterade att det är något jag måste vänja mig vid för det går ej att årgärna. Grina, gråta...


Mina nya skor hade kommit idag! Tjo! Sköna och bra att gå i! Träffa två a MG´s små på stan, hon lyste med sin frånvaro dock. Gissar att jag kan hålla Läckberg ansvarig för detta? =)


Har hunnit putsa fönstren idag men inte mycket mer med flytten. hälsade på LS familjen istället och Ma var också med. Sprang på AL på stan idag och även fritidskollegorna för Dinvie. Har fixat arbetsgivarintyg och hunnit förbi tippen. Ha ha snacka om primitiva reakttioner, var tvungen att ringa HT om ett =) skrattar.


Är fortfarande förkyld och idag är det inte bättre än igår.


I morgon åker jag till Lycksele och hälsar på Emmas familj. Ska bli skönt. Tar med kollaget och ett brev som jag skrivit till Emma. Hon kan ju inte läsa det men det var mitt sätt att bearbeta sorget mitt i alltihop.


Kram på er och ta hand om de ni tycker om!


//  Isa

Ovido - Quiz & Flashcards