Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Isa - 4 maj 2008 23:19

Så sant som det är sagt !

Av Isa - 4 maj 2008 23:17

Dags att klippa klorna Bamse...

Av Isa - 4 maj 2008 16:53

Igår var det kanonväder i Storuman. Jag placerade mig i solskenet och knåpade med lite med tomteverksataden. Spiro njöt också av värmen men tog ett litet avbrott genom att åka rutchkana nedför snöhögen med "kycklinglåren" efter sig, haha såg festligt ut. Solen var varm och jag lyckades få en rejäl bränna under dagen. K&K och jag mumsa pixzza, hawaii med banan! SUpergoda från Frasses.


 AL2 kom på besök med lilla AL på cykeln. Trevligt. Vidare iväg på vinkalas på kvällen så idag är jag seg, sådär seg man bara blir av rödvin. Men många goda sorter fanns det och choklad! Choklad! =) lilla OL och jag spelade badminton, 1-1 i förlust och vinns. Ok för att vara badbinton på klack...


17 Maj är det SSK festligeheter i Stensele så då är det bara att gå man ur huse och ge sitt stöd ;0).


18 maj är det dressyrtävling på LURF.


Idag kör jag grejer till borgen och Spiro har tagit en närmare titt på en råttfälla och kommit fram till att det är obra grejer... 


 

// Isa

Ovido - Quiz & Flashcards