Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Isa - 12 juli 2008 18:11

Hej igen!


Ha fixat och trixat vidare med telefonen och med hjälp av internet och tjurskalle så fungerar den nästan som den ska igen.


Alla nummer är borta så alla vänner, nära och kära får gärna messa mig med en trevlig text och sitt namn i meddelandet så jag får spara in er igen i min kära krånglande Nokia 6267 som vill "uppdatera sitt bibliotek" en gång per uppstart nu vilket är bättre än var 30e sekund i alla fall =)


// Isa

Av Isa - 12 juli 2008 18:09

Hej!


Göteborg!


Träffa K som också hade en jaktlabbe. Var ute i förmiddags och träna. SKOJ! Ska trimma avlämning och linjedrag.


Mitt i gräset fick Isa stora paniken då en fästing kröp över magen på linnet på mig. GAAAAAAAAAaaaaaaaaaa... Hemska hemska ting....


Nu ska vi laga mat och sedan åka in till stan och träffa Mia! Skoj.


// Isa

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards