Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Isa - 11 juli 2008 14:21

Blir tokig på att jag faktiskt har raderat alla nummer...


F*N....  " =%!(%(=!¤)!?#"¤?%(! "?=%?)"!#¤(?%(?!??=(%=%(/&)=/%("="



                             'bajs'




Av Isa - 11 juli 2008 14:07

Hej!


Hallå alla vänner och bekanta.

Min mobil är PAJ! Något tekniskt fel på den så den startar om sig efter några sekunder eller någon minut om man har tur...


I mina försök att laga den har jag endast med följande:

1 lyckats svära en del och förundras varför den startar om sig hela tiden

2 blivit frustrerad över att den inte laddar batteriet

3 argt grymtat över att den startar om sig på samma låt oavsett vad jag spelat innan... Gillar visst "She loves me not" med Papa Roach...

4 Vetgirigt knappat på alla inställningar och tappat bort alla mina kära gamla inställningar.


SAMT


5 Lyckats RADERA ALLA MINA TELEFON NUMMER.................... Trots att jag i början TÄNKTE spara dem på simkortet... suck och stön.



Gråta blod....


I alla fall så..  Skriv under era MESS med namn och bli inte förvånad om jag ine svarar eller slänger på luren i örat på er....


// Isa

 PS. åker till Göteborg nu i helgen kommer hem på söndagkväll. Igår var vi på Lasse Winnerbäck! Tokmycket folk och jättemysigt!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards