Alla inlägg under juni 2008

Av Isa - 14 juni 2008 19:05

Idag kom HT =) SKOJ!


Rolig vinsurrar kväll tillsammans med NW och dogsen samt gröna kiosken =). Måste kolla in Santa Rosa mellan San Fransisco och Los Anglese "FairWind Farm"! NWs Geronimo bor där nu!


På måndag fm ska jag gå med hingstarna... Uj uj...

Sen åker HT och jag till borrby för vi e lediga på tisdag. Hämta lite grejer och så rida unghästen bl.a  


// Isa



Av Isa - 12 juni 2008 19:47

Ledig idag och cyklade runt FLyinge och pratade lite med folket och hittade fina Darcy i stora hingst =). Tänk att lilla fölisen har blivit så stor nu.


Åkte in till Lund och handlade. Eftersom det blev spöregn så tog jag mig till Nova och sen Willys. En bra storstadsgrej det här med köpcentrum. Lite jobbkläder och djurfoton shoppades. En bild med en liten unge på sin mammas rygg och lite mat i munnen med ett klokt citat : " Alla djur vet vad som är viktigt i livet, alla utom människan..."


Jobbar extra imorgon så det blev bara en dag ledigt. Börjar 06...


 Så här ser huset ut där jag bor!


/ Isa

Av Isa - 11 juni 2008 17:27

De är så fina de små!

Mjuka, ulliga och en del rätt vilda ;0)


// Isa

Av Isa - 11 juni 2008 17:24

Hej!


Semindag idag, börjar 06 då.. Huga... Många brunstkollningar blev det och provhingsten "Blomman" börjar bli lika gamal och luttrad som "Kramer" var så det är toppen.


Roligt med fotbollen igår! Heja heja! 2-0 mot grekerna. Zlatans snygga mål och så kämparmålet av Petter. Synd på Susanmiddagen men det kanske blir på söndag istället, vi får väl se!


I morgon e jag ledig! Åhh så skönt för mina trötta fötter!


// Isa

Av Isa - 10 juni 2008 17:19

Inte någon snö, fästingar finns det men nog e det vackert ändå ibland =)


// Isa

Av Isa - 10 juni 2008 17:18

Stostallet klart! På väg hemmåt med cykeln och vovve =)



/ Isa

Av Isa - 10 juni 2008 17:07

Hej.


Socatyl kan man även ha i fölmunnar! Där ser man.


Idag är det lite svalare efter 30 gradig värme så känns det ganska skönt faktiskt.  Stormar på rätt friskt ute.


Norrköping C, Glamorsyster H =) och jag jobbade heldag idag. Gick smidigt. Fast "S. bl.10" var bra på gömma sig i hagen. Ingen höghoppande fölis idag heller så det var skönt. Hippotrimmat lite, TAI semin och stallat.


Mina fötter är ganska ok fast nu är det kanske bara att det känns bättre i dem än i benhinnorna... Ska ta och vila lite och lyssna på den nya bra boken av Anna Jansson.


// Isa

Av Isa - 9 juni 2008 17:02

Hej hopp


Mycket jobb blir det men det är både skojigt och jobbigt. Trötta fötter. på kvällen cyklade Spiro och jag och kvällsfodrade och så var det två seminston som skulle semineras så nära ovelationen som möjligt. Varmt och vacket ute.


AI - seminen kör vi och hämtar så "Spermobilen" har gått flera vändor idag med sina små lådor. Spiro han träffa gamelmatte som skröt på honom och sa att han var en stilig vovve. Han systrar hade gjort bra ifrån sig påapporteringsprov också...


 


/ Isa

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards